Palvelu

Asiakaskokemus kuntoon

Viilaa

Asiakastyytyväisyys kasvuun

Nyt viilataan asiakaskokemus kuntoon!

Miksi? Asiakaskokemus on tänä päivänä kaiken a ja o. Jos palvelutilanne menee mönkään, siitä saattaa seurata valtavasti vihaisia ja pettyneitä asiakkaita sekä huonoa mainosta sosiaalisessa mediassa.

Entäpä jos kaikki menisikin aivan nappiin? Mitä jos asiakkaanne hykertelisi onnesta, suosittelisi teitä eteenpäin ystävilleen ja laittaisi vielä julkiset kiitokset sivuillenne? Miten saatte tuotettua asiakkaalle ainutlaatuista arvoa ja ylitettyä heidän odotuksensa?

Kenelle? Yritykselle, joka haluaan kehittää asiakastyytyväisyyttään. Asiakastyytyväisyys kasvuun- prosessin jälkeen asiakastyytyväisyytenne kasvaa ja sen myötä myös liikevaihto.

Prosessin aikana käytämme palvelumuotoilun eri menetelmiä (havainnointi kohteessa, palvelupolun kuvaus, kohderyhmäkuvaukset, service bluebrint) .

 

Palvelun sisältö

  1. Alkutilanteen kartoitus/ nykytila-analyysi
    • 1 h etänä
    • Missä ollaan nyt ja mihin olemme matkalla?
    • Suunnitellaan projektin aikataulu ja asetetaan  tavoitteet
  2.  Syvempi sukeltaminen tilanteeseen
    • 1 h etänä
    • Asiakaspalautteiden tilanne tällä hetkellä ja ongelman havaitseminen.
    • Henkilöstön rooli palvelun tuottamisessa.
    • Yrityksen toimintaa ohjaavat arvot
  3. Käynti yrityksessä (3-6h)
    • Tarkastellaan yhdessä tilat sekä palvelupolun kontaktipisteet valitun segmentin näkökulmasta
    • Huomioidaan ongelmakohdat (kuvataltiointi)
    • Huomioidaan tilat ja tilojen toimivuus ympärivuotisesti
    • Lopputuloksena kirjallinen raportti, jossa muistiinpanot päivästä sekä kuvat
  4. Tulosten läpikäynti etänä 1 h
  5. Lopputuotoksena asiakaskokemusprosessin kuvaus ja kehitysehdotukset kirjallisena.

Jotta saamme tehtyä yrityksellenne parhaan mahdollisen lopputuloksen, autan mielelläni kontaktoimaan ulkopuolisia palveluntarjoajia verkostostani. Seuraavaa osaamista voidaan liittää kehittämisprosessiin:

  • Sisustussuunnittelu
  • Brändin ja markkinoinnin suunnittelu
  • Digimarkkinoinnin toteuttaminen
  • Tiimin sparraus, esimiesten valmennus
  • Visuaalinen suunnittelu

Tähän  lisäpalveluksi on suunniteltu Local Hostin Jälkisparraus arkeen-palvelu! Tämän avulla varmistat että suunnitelmat viedään onnistuneesti käytäntöön.

 

Palvelun hinta

950 € +  24% alv  + matkakulut Laukaasta yritykseen.

Tuntiarvio 10 h. Ylimenevät tunnit laskutetaan 80 € / h hinnalla.

Hinta sisältää: asiakaskokemusprosessin kuvaus yhdelle kohderyhmälle

Mahdollisuus ostaa apuja käytännön jatkototeutukseen; rahoitushakemusten laatiminen, kilpailutukset yms. Kysy lisää!

Suositeltu lisäpalvelu Jälkisparraus Arkeen

Maksu-ja tilausehdot

Ota yhteyttä

vastaan sinulle pikimmiten!