Palvelu
Mystery shoppingMatkailu
Asiakaspalvelun totuuden hetket – Mystery shopping
Kohderyhmä: matkailualan yritykset, matkailukeskukset sekä matkailukeskittymät.
Kesto 1-3 vrk
Miksi: Mystery Shopping on havainnointiin pohjautuva tutkimusmenetelmä ja keino, jolla asiakasyritys saa puolueetonta palautetta yrityksensä palveluista toimintansa sekä asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Se on paras menetelmä asiakaspalvelun totuuden hetkien tutkimiseen. Se paljastaa nopeasti asiakaspalveluprosessin kehitettävät kohdat.
Tuote sisältää
- 1 h kartoitus ja
- 1-2 h suunnittelupalaveri (voidaan pitää samalla tai kahtena eri kertana).
- Mystery Shoppailijan käynti (1 h-3 vrk)
- arvioidaan asiakaspolun sujuvuus kokonaisuudessan. Tehdään havainnot kaikesta näkemästä ja kokemasta.
- Kirjallinen raportti kehityskohdista sekä kehitysideat näihin.
- Palaveri jossa käymme yhdessä tulokset läpi.
Palvelun hinta
500 – 3000 € + 24% Alv, riippuen toteutuksen laajuudesta + matka- ja majoituskulut.
Ota yhteyttä
vastaan sinulle pikimmiten!